Jag ångrar mig..

Jag ångrar att jag inte bloggat på flera månader. Jag har tänkt: det finns ju inget att säga, vardagen rullar på! 
Men nu när jag ser tillbaka på min tid här, inser jag hur galet mycket som har hänt.. För ett par dagar sedan var det 17 november, 8 månader sedan jag flyttade hit. Varje dag frågar jag mig själv, vart tog tiden vägen? Beslutet om förlängning måste tas snart. Jag jag bestämt mig, ska sätta mig ner och prata med Sarah och Dan imorgon tror jag.. Kärleken jag känner till den här familjen är obeskrivlig. Jag är den lyckligaste au pairen någonsin.. De gör verkligen allt för mig och min vistelse här. 

Men vad har jag gjort då? Det får jag ta i ett annat inlägg.. Måste gå igenom lite bilder för att minnas tillbaka. Nu ska jag köra lilleman till skolan. Han har växt alldeles för fort.. När vi klädde oss nyss så sa han: thank you Madeleine, you are the best au pair EVER. ❤️




Kommentarer
Postat av: Emelie Ekman Lindqvistq

Härlig Bild :)

2014-12-08 @ 08:57:04
URL: http://emeliece.blogg.se
Postat av: Ida

Hej! Jag har just kollat igenom första delen av din blogg och blir alldeles lycklig inombords när jag läser! Jag är just nu i ansökningsprocessen och läääängtar tills jag också får lämna kalla Sverige och åka till USA. Du verkar ha haft en otroligt upplevelse! :D

2015-01-08 @ 21:51:09
URL: http://idajohanna.forme.se
Postat av: Gabbi

Hejsan! Ska du förlänga? Håller själv på o bestämma mig nu in i det sista.. :)

Svar: Hej!! Nej, jag har bestämt mig för att åka hem😊 har du kommit fram till ett beslut?
Madeleine

2015-01-17 @ 00:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: