Sammanfattning

Efter önskemål ska jag nu sammanfatta min process i datum! Från det att jag gick på intervju till att jag matchade med min familj.
 
13/11- Intervju i Stockholm
18/11- Godkänd av STS att fortsätta min ansökan som au pair
4/12- Klar med mitt au pair room.
5/12- Ansökan skickades till USA för att godkännas. Det skulle ta ca 5-10 dagar att bli godkänd, men...
5/12- Godkänd av AuPairCare!! Matchningsprocessen var där med igång!
19/12- Match 1, familj från Seattle, WA
21/12- Match 2, familj från Newburyport, MA.
23/12- Match 3, min familj! Jacksonville, FL.
27/12- Match 4, familj från Roswell, GA
2/1- MATCHAT MED MIN FAMILJ! 
 

Är inte helt hundra på datumen, men något sådant! Det tog alltså ca 1,5 månad för mig från det att jag var på intervju till det att jag matchat. Inte illa! 
 


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Väldigt roligt att läsa om! :D

Svar: Tack :D Extremt fyllig och utförlig text ;)
Madeleine

2014-01-28 @ 18:58:29
URL: http://decibelles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: