Pre-departure project

Godmorgon!

Idag blir det en liten shoppingtur till Eskilstuna med min älskade vän Therese som avslutas med soffläge och massa gott tillsammans. Pappa åker till Filippinerna på dykresa (ångrar att jag inte följer med..), mamma jobbar natt och bror ska till Stockholm. Det innebär att hundvaktsrollen tillfaller... *trummor*.... MIG! Skulle jämföra efteråt med att sitta barnvakt åt två 2 åringar. Får se det som lite träning inför mitt år i USA. Haha.

Så, det här projektet då. Jag har inte riktigt kommit igång med skrivandet, men imorgon så ska jag börja! Det ska handla om..

My American family and region
Developmental milestone
Simple crafts and snacks
Storytelling, singing and games
Motor skills (fine and gross)
Make believe and imitation
Sharing and cooperation
Language dvelopment
Your country's holiday customs
Questions for my hostfamily
Summary

Man ska spendera ca 8 h på projektet vilket låter rimligt. Verkar ganska kul faktiskt! Sen har jag bestämt mig för att själv rita bilderna. Har faktiskt gjort framsidan vilken jag själv tycker blev väldigt barnvänlig! Ni kan få en liten sneek peek! Scannar sedan in den och lägger till i mitt dokument. Lätt som en plätt!



Kommentarer
Postat av: Isabelle

Haha men vilken fin framsida du har gjort! Och fyndig! :D

Svar: Åh vad glad jag blir! Tack :D
Madeleine

2014-01-24 @ 12:10:14
URL: http://decibelles.blogg.se
Postat av: Johanna

Jättefin framsida! Vad duktig du är på att rita! :) Mitt projekt tog över 30 timmar att göra, har jag för mig, men det var värt det när jag var färdig! :) kram

Svar: Tack så mycket! :D hm, har en känsla av att mitt projekt kommer ta så lång tid också! Haha :)
Madeleine

2014-01-24 @ 19:27:21
URL: http://aupairjossehannaa.blogg.se
Postat av: matilda

wow det var riktigt snygg, jag hann inte lägga ner så mycket jobb på mitt projekt då jag jobbade typ hela sommaren men men fick klart det och det e det viktigast lol
Verkar som du har hittat en jätte bra familj, ska bli kul och läsa om ditt äventyr :)

Svar: Jag har all tid i världen känns det som! Men det är på något sätt som att vara tillbaka i skolan.. Man har ett arbete som ska göras men man tänker: äh, jag börjar imorgon! Hahah ;) Det är så kul att följa dig! Och igen, det var du som fick mig att få arslet ur vagnen och göra det här! Tack! :D
Madeleine

2014-01-28 @ 01:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: