Lycka

Jag undrar vad jag har gjort för att förtjäna en så bra värdfamilj.. Första känslan jag fick när jag pratade med föräldrarna i telefon var att det var som att prata med mina egna föräldrar. Hur bra är inte det? Och den känslan har bara blivit starkare ju mer vi pratar! På söndag är det sagt att vi ska skypa, ska bli kul att få prata med barnen igen! Börjar fundera på vad jag ska köpa till dom.. Vad tror ni? Något förslag? Flickan fyller 7 och pojken 3 i år. Har via mitt au pair room fått kontakt med två andra au pairer som ska bo i området. Den ena från Spanien, hon flyttar dit i februari och sen en tjej från Kina! Vi har dessutom samma avresedatum vilket betyder att vi kommer ses i New York under utbildningsdagarna och sen åka ner tillsammans till Jacksonville! Jättekul! Min hostmom tyckte det såg lite kallt ut när jag va på väg till jobbet i morse.. Undrar vad hon menar? ;)
 


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Åh vad roligt att det känns så bra för dig! :D

Svar: Tack Isabelle! :D det kommer det garanterat göra för dig med snart! Håll ut!
Madeleine

2014-01-22 @ 19:29:22
URL: http://decibelles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: