Kalla mig rubrikkungen

 
 
 
Hej alla! Berättade ju att jag träffade en tjej på ambassaden som ska åka samtidigt som mig, vilken toppentjej säger jag bara! Vi har suttit i eftermiddag och chattat för att peppa varandra att skriva på pre-departure projektet. Gick sådär då vi båda va helt tomma i skallen, men vi för ge det ett nytt försök en annan dag! Hon har precis startat en egen blogg så in och peppa henne på sofiaholmqvistaupair.blogg.se!
 
Har har frågat min älskade värdfamilj om jag får dela med mig av bilder på barnen och det fick jag! Så det kommer ett inlägg om det under morgondagen tänkte jag!
 
 


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Åh vad roligt att du får publicera bilder på barnen, Rubrikkungen! :D

Svar: Jaa! Åh det ska bli så kul! Mina älskade barn! :D kommer senare idag! Jobb först!
Madeleine

2014-02-09 @ 22:29:40
URL: http://decibelles.blogg.se
Postat av: sofia

Puss på dig, vi klarar det!!

Svar: Puss!! Såklart vi gör!
Madeleine

2014-02-10 @ 00:02:47
Postat av: Mamma

Oj oj oj i dag är det bara 5 veckor kvar!! Sååååååååå spännande! För jag ska väl också få åka med??? Känns nästan som det är jag som ska resa ;) puss älskade unge!!

Svar: Du ska med! Puss på dig <3
Madeleine

2014-02-10 @ 12:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: