Zoo och froyo

Igår hade vi aupairmöte på ett zoo som finns här i Jacksonville. Har ju varit på det redan, men det var kul att gå och se djuren i lugn och ro! Har inte så mycket bilder från det men här är ett par! 

Dom är för dig mamma! ❤️

Efter zoot åkte jag med Sofia(svensk au pair) och två tyska au pairer och såg på bio! Vi såg divergent, riktigt bra film faktiskt! 

Idag har jag jobbat och direkt efter jobbet åkte jag till Town center, ett stort shoppingområde. Satte mig på golvet i bilaffären och letade efter böcker i lugnt och ro en lång stund. Behövde koppla av lite! Blev den här boken 

Sen mötte jag upp Ana, spansk au pair! Vi gick och köpte lite kläder, för mig blev det ett par mjukisbyxor! Kan visa en annan gång (: sen blev det froyo! Det är frusen yoghurt som man toppar med lite vad man vill, helt underbart gott och med trevligt sällskap var det perfekt avslut på den här dagen! 



Kommentarer
Postat av: Mams

Mina favoriter!! En dag ska jag ha flamingos :) undrar bara vart vi ska bo då ;) tror svensk vinter kan blli lite kallt för dom där pinniga benen!
Tack för bilderna älskling <3

Svar: Puss <3
Madeleine

2014-04-01 @ 09:10:29
Postat av: £8&Bill

Gott&nyttigt! Vackra Flamingobilder! Tackar vi extra för!

Svar: De va så fina!!
Madeleine

2014-04-01 @ 20:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: