Ingen dans på rosor

Nej, aupairlivet är inte alltid en dans på rosor. Har haft ett par tuffa dagar nu. Avslutade den här dagen med att ta en bok, sätta mig utanför en starbucks och koppla av en dryg timme. Det var skönt att få rensa tankarna ett tag, bara vara för mig själv och kolla på människorna som passerade. Några skrattade, några satt och pratade på en bänk, andra kollade ner i sina telefoner, ett par gick och höll handen, någon satt bara och njöt av musiken som spelades i området.. Ja, det var lugnande och jag känner mig samlad igen, tror jag. Hoppas ni haft en bra dag där hemma. Saknar er mycket men tänker inte komma hem! 


Kommentarer
Postat av: £8&Bill

Tänka att kunna sitta ute - det kan vi inte här hemma ännu. Kallt - tur att man har päls! Tänk på £ när det blåser, säger Bill. Kramar en masse från oss som också saknar.

Svar: Bill e så klok!! Saknar dig farmor!
Madeleine

2014-04-03 @ 16:51:45
Postat av: Otahita

Skickar över lite kraft! ❤️ trösta dig med att här dansar vi inte heller på rosor. Vardagen lunkar på. Sova jobba äta städa handla. Fortfarande vantar och mössa på morgonpromenaden. Många kramar från oss❤ puss

Svar: Nu känns det bättre igen! Måste varit styrkan ni skickade ❤️ puss
Madeleine

2014-04-03 @ 22:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: