Helgen

 Glad påsk får jag väl säga lite såhär i efterhand! Tog sovmorgon på lördagen och spenderade sedan hela eftermiddagen i Town Center men en annan au pair, Sima kallar vi henne! Supertrevlig tjej som jag hänger en del med. Resten av kvällen var jag med familjen tror jag om jag inte minns fel.. Fick även ett påskägg från Sverige! 



 

På söndagen var det påsk här i USA! Vi gick upp tidigt och få hade såklart påskaren varit här, även jag fick något! Godis, nagellack, läppbalsam mm. Superhulluga värdföräldrar har jag! Jag gav även barnen lite småsaker (påskharen gav såklart).
Sen drog vi och åt pannkakor på ett ställe i närheten. Hem duscha och sen åkte vi till kyrkan! Har ni hört något så sjukt? Jag gick i kyrkan! Det var inte alls som jag tänkte mig att det skulle vara. Det va roligt, bra musik och pastorn va helsskön! Haha relaterade Gud och Jesus med filmen delivery man hahaha. Sen åkte vi hem och hängde resten av dagen. Åt middag på kvällen med en granne :) det var min påsk det! 

Aiden! 


Kommentarer
Postat av: Mams

Vi hoppade kyrkan i år IGEN ;) men annars har det letats ägg som vanligt här på gården! Pappa ritade sina vanliga skattletarlappar :) Christopher och Johanna fick springa runt och äggen låg i ugnen :))

Söt lilla Aiden är! Nästan lika fin som tiffin och ALLAN!

2014-04-22 @ 04:18:41
Postat av: £8&Bill

Vad var det jag sa om kyrkan! Vilken gullig vovve, tycker Bill. Påskäggs från Sweden!

2014-04-22 @ 21:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: