Härlig dag!

Haft en riktigt bra dag idag. Barnen vänjer sig mer och mer vid att jag bestämmer (ta i trä). Men vet att det kommer gå upp och ner med det. 

Idag körde Sarah Georgia till skolan så jag behövde inte göra det. På morgonen hade Cole sin simlektion och direkt efter det åkte vi hem o packade inför stranden! Vi tog med lunch och leksaker man kan tänkas behöva. Vid stranden mötte vi upp en annan aupair som heter Simona, Sima kallar vi henne! :) supertrevlig tjej! 




Åkte hem, duschade och sedan hämtade vi upp Georgia från skolan. Hem, käka lite och sen vidare för att möta upp Sarah på gymmet. Det är väldigt smidigt då man kan lämna barnen i ett lekrum. Så Sarah och jag tränade sen drog vi ut på middag!

Avslutade dagen med bio, Captain Phillips (?). Helt okej film! 

Puss på er


Kommentarer
Postat av: jennie pluggar i los angeles

Härligt:D

Svar: Japp! :D
Madeleine

2014-04-11 @ 05:06:02
URL: http://jsjolin.blogg.se
Postat av: Mams

Låter som du fått lite rull på dina dagar nu! Kul att du träffar så mycket trevligt folk också :)
Hoppas du har en underbar helg nu också!!! Jag ska jobba :( puss puss

Svar: Känns så mycket bättre nu!! Puss hoppas du har det bra på jobbet iaf! Pusspuss
Madeleine

2014-04-11 @ 07:24:17
Postat av: Daddy cool

Jag tyckte du sa att du skulle se Captain america? Captain Philips var ju kanon! Jag och resten av världen vill veta hur nya svärsonen är?

2014-04-11 @ 19:13:06
Postat av: Daddy cool

Jag tyckte du sa att du skulle se Captain america? Captain Philips var ju kanon! Jag och resten av världen vill veta hur nya svärsonen är?

Svar: Förlåt! Sa fel!
Blir iiiingen ny svärson kan jag lova! Eller iaf inte nu, kan inte säga något om framtiden haha. Puss på dig daddy cool
Madeleine

2014-04-11 @ 19:13:09
Postat av: Daddy cool

Har fått Parkinson, blev två kommentarer! Svårt det här med att gå över från skrivmaskin till surfplatta!

Svar: Sopa! Puss älskar dig!
Madeleine

2014-04-11 @ 19:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: