3 veckor

Yes. Igår var det 3 veckor sen jag kom hit. Känns som jag varit här i flera månader samtidigt som det känns som igår jag sa hejdå till alla.. Skumt det där! 

Idag fyller Cole 3 år! Han fick massor med fina presenter i morse och idag ska jag ta med honom till hans favoritresturang för lite lunch och lek. Blir nog bra! 

Gårdagen var väldigt tuff.. Mycket skrik och gråt. Han på morgonen och hon på eftermiddagen. Men ja, så är det väl ibland. Vi får hoppas att den här dagen blir bättre. Avslutade gårdagen med ett starbucksbesök med en kille som jag träffade på Avenues i söndags, trevligt! 


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Redan tre veckor?! :o tiden går fort minsann! :) tidsuppfattningen kanske blir som i matchningsprocessen, står stilla samtidigt som det går i ett rasande tempo! :)

Svar: Precis så! Haha :D
Madeleine

2014-04-08 @ 18:30:14
URL: http://decibelles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: