Hälsokontroll imorgon!

Hej igen!
I fredags var jag hos polisen för att förnya mitt pass. Kändes lite smått onödigt att förnya ett pass som går ut 2016.. Menmen, det ska ju gälla i tre år framåt från och med att man åker, så nu är det gjort iaf! Annars så har jag precis blivit godkänd av sts efter min intervju! yeeey!! Dock är inte hälsokontrollen gjord än utan den ska jag göra imorgon. Känns lite som om jag ska besiktigas faktiskt!
 
Ibland undrar jag vad jag håller på med. Jag ska liksom lämna allt här hemma, ALLT, och bara dra iväg sådär ett år. Det är helt sjukt vad man egentligen kan bestämma och göra med sitt liv. Jag kan göra vad jag vill, det är bara min fantasi som sätter gränserna. Sen såklart modet, men för att vinna måste man testa! 
 
Jobbet flyter på. Är inte så länge kvar tills jag lämnar klassen jag är i nu. Kommer kännas konstigt! Men så är det.
 
Uppdaterar när det händer något spännande! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: