Funderingar

Tankarna bara snurrar i huvudet. Vet att det kan dröja innan jag får någon match då jag valt att åka i maj och familjerna som letar nu vill ha en au pair om kanske 3 månader eller så. Men man vet ju aldrig! Det kanske dyker upp något när man minst anar det.

Funderar lite på ålder på barnen. Vill jag ha barn som går i skolan? Eller ska de vara yngre? Fördelar/nackdelar? Hm.. Jag tror på magkänslan. Dyker det upp rätt familj så kommer jag veta vad som är bäst för mig.

Har inget speciellt önskemål om vart jag hamnar heller faktiskt! Det känns som om vart man än hamnar så har det sin charm på något sätt. Man har ju tid att resa runt och se de andra delarna ändå sen! Familjen är ju faktiskt viktigast, jag ska ju bo och leva med dem ett helt år. Haha, brukar tänka att om jag kan gå och rycka i kylskåp och skafferi som jag gör här hemma, då trivs jag nog! Ni vet som man brukar göra, bara öppna, kolla runt, inse att det inte va något som lockade, stänga och sen komma tillbaka för att göra om hela proceduren.

Nog med svammel. Ska fortsätta mitt funderande över en kopp te nu tänkte jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: