You've passed!

Japp! Jag klarade testerna för körkort här i Florida! Var 20 frågor om trafikregler och 20 om skyltar. När jag är klar med det och går tillbaka till disken och kvinnan som hjälpte mig så visade det sig att det skulle dröja typ 3 månader att få mitt körkort om jag inte gjorde uppkörningen samma dag.. Jaha.. Så hon frågar en man där om han hade tid och ta mig och det hade han. Jag som trodde jag skulle ha tills onsdag på mig att förbereda mig inför uppkörningen.. Hoppar in i bilen och kör iväg, svänger lite, parkerar lite, vänder och stannar. You've passed! Wohoo! Jätteenkelt och han verkade mer intresserad av Sverige och mitt liv än min körning! 

Nu på kvällen så har jag och Sarah unnat oss manikyr och pedikyr. Så skönt! 

Bjuder på en bild på min fot ;) 



Cole och jag var på hands om children's museum idag! 





Kommentarer
Postat av: Emil

Hej! Du verkar ha en underbar familj som du verkligen få ta hand om. Verkar som att ungarna är hur underbara som helst! :)

Mvh Emil

2014-05-02 @ 18:27:58
URL: http://emilalvemark.se
Postat av: £8&Bill

Grattis till körkortet! Bra jobbat! Här får man aldrig någon pedikyr, säger Bill och ser lite avundsjuk ut.

2014-05-03 @ 09:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: