Pressssss

Börjar bli jobbigt att blogga! Känns som en press för att ni där hemma ska få veta vad jag gör. För mig har allt blivit en vardag så det känns inte så speciellt att skriva om det längre. De senaste dagarna har Sarahs underbara mamma varit på besök. Jag och Cole hämtade henne på flygplatsen. Annars så har allt varit som vanligt. Min weekend class i tampa börjar närma sig så igår var jag med Sofia och Sara och gjorde lite läxor. Idag är det mors dag här i USA så vi har precis kommit hem från en pannkaksfrukos, supergott! 

Vi streamade Eurovision samtidigt som vi jobbade!




Paket från mormor! Såhär går det när man skickar choklad till Florida ;)
Mitt vrålåk den här helgen. Myra i en monstertruck, kul på motorvägen! Störst går först, right? ;)


Kommentarer
Postat av: Kristin

Jag ska med på helgkursen i Tampa :) Vi kanske ses där!

Svar: Åh, kul!! Ja, vi ses nog där 😃😃
Madeleine

2014-05-11 @ 16:21:11
URL: http://kristinaxelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: