Jag kan nu dö lycklig


Gul skolbuss! Fattar ni va grymt eller?! 

Är på weekendclass i Tampa! Intensivt med 13 h långa dagar. Handlar om USA och hur vi kan uppleva landet på bästa sätt typ. Jag längtar hem! (Nej inte hem till Sverige, hem till Jax) men nu är det bara 1,5 dagar kvar! 
Det tog ca 4 h att köra ner. Jag va lagom trött när vi gick och la oss den dagen då vi åkte kl 5 på morgonen för att hinna till Ikea. Hade lektion till ca 9 pm. När jag säger oss menar jag mig själv och två andra svenska tjejer som bor i Jax. Ikea va grymt! Tryckte i mig köttbullar och gick och planerade vad jag ska köpa med mig när vi åker hem. Kaviar är självklart med på listan! 
Vi töntafe oss mest bland möblerna..








Bilder från klassen
Det här är en kontorssnubbe med portfölj som ska hjälpa barn med läxor. Ifall ni inte såg det.

Vi är superglada för att vi får åka gul skolbuss!
Volontärarbete

Jag, Sofia och Sara!
Pettson och Findus-spel, vad annars?

Annars så lever jag som vanligt lite som i en dröm här borta. Även om jag har skapat mig en vardag. Cole har numera sommarlov så vi ska försöka hitta på kul grejer att göra tillsammans! Veckan har gått sjukt fort som alla andra veckor.. Vad händer?! 


Kommentarer
Postat av: Mams

Ser ut som ni har det kul! BRA!

2014-05-28 @ 01:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: