Det där med hejdå

Har haft en underbar helg verkligen, tuff men underbar! På fredagen var det fest för vänner här hemma och igårkväll hade vi middag med släkten. Att säga hejdå för ett år är så svårt, ett år liksom? Hallå det är ju en evighet! Många tårar har blandats med skratt den här helgen! Hur kan man känna så många känslor på en gång?! 

Att säga hejdå låter så allvarligt, säger som min vän sa igår: vi ses snart! 
Det blir lite lättare så! 

Idag ska jag försöka få ner det sista i väskan och runt 1 åker vi till Stockholm för att spendera natten där. Ja, för er som undrar. Jag är fruktansvärt nervös men så spänd och taggad!! 

Tack till alla som kom och gjorde det här till en grym sista helg i Sverige! 


Kommentarer
Postat av: Jennie

Du får ha det så jäkla bra nu! Ett år går faktiskt ganska fort! ;) <3

Svar: Tack Jennie! Om ett år går fort får jag väl stanna två då ;) <3
Madeleine

2014-03-16 @ 08:54:53
Postat av: Sarah

Åh, lycka till nu! Ska bli så kul att följa din blogg :D

Svar: Åh! Tack så mycket :D
Madeleine

2014-03-16 @ 14:16:13
URL: http://www.sarahdaniella.blogg.se
Postat av: Matilda Andersson

Wow, ha en jätte bra flygresa plus ha det super på skolan, dem e alla jätte trevliga där och ja ha det bara bäst, plus va super stolt över dig att du vågar göra den här resan plus det kommer bli det bästa du någonsin har gjort , :)

ska bli riktigt kul att följa din blogg, kanske vi ses här ner... plus imorgon när du kommer så e det St. Patriks day :D

Svar: Tack så mycket Matilda! Ser dig lite som min mentor i det här ;) hoppas verkligen vi ses! Kanske stöter på dig i new york i veckan? ;) hm.. Då skulle jag ha klätt mig i grönt va? :D kram!! <3
Madeleine

2014-03-17 @ 02:43:43
URL: http://tildaaupair.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: