Min underbara värdfamilj

Här har vi dom. Familjen jag ska spendera mitt kommande år med. Familjen som fick mig känna "YES, de här är MIN familj" från första samtalet! 



Sarah, min värdmamma, underbart varm och öppen person.
Dan, min värdpappa, fantastiskt rolig och omtänksam.

Nu räcker det inte bara med två ord att beskriva dessa människor, men man måste ju börja någonstans! 

Sen kommer vi till de sjukligt söta barnen! 

Georgia-så söt och smart liten tjej som inte är blyg för att prata och ställa frågor, hon fångade mitt hjärta direkt! Hon älskar gymnastik och har lovat att lära mig gå på händer (vi ska börja i poolen säger hon;)). 

Cole- ett riktigt energiknippe som jag säkerligen aldrig kommer ha tråkigt med! Sist vi skypa ville han visa hur han sprang fort fram och tillbaka, riktigt litet charmtroll som man inte kan låta bli att älska! 


För att summera min famil: bäst. Så enkelt va det! 




Kommentarer
Postat av: Isabelle

Ååh! Vilken mysig familj det verkar vara :D det här blir säkert jättebra :D snaart åker du :o

Svar: Ja, de är verkligen toppen! :D
Jag veet! Det är helt galet!
Madeleine

2014-02-19 @ 22:47:19
URL: http://decibelles.blogg.se
Postat av: Caroline

Roligt att få en presentation av familjen :) jag har själv precis hittat rätt familj efter bara ett samtal! Vi har inte tackat ja till varandra än så jag håller tummarna för att det går igenom.

Svar: Åh va spännande! Det är så kul att få känna den känslan för en familj :D lycka till!
Madeleine

2014-02-19 @ 23:09:54
URL: http://carolineinthestates.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: