Sjuklingen

Min förkylning känns lite bättre idag. Min värdfamilj har verkligen tagit hand om mig! Igår kom Dan hem vid lunchtid så jag skulle kunna få vila mig resten av dagen. Gick direkt till sängen och sov i två timmar. När jag vaknat och hängt en stund vid två kom Sarah hem från sin resa med jobbet och då frågade dom vad jag var sugen på till middag när jag var sjuk. Så jag bad om kyckling och nudelsoppa från Panera! Supergullig av dom. 

I morse fick jag dessutom sovmorgon för att kunna vila lite extra. Sen tog jag Cole till hans simlektion. Georgia följde med för hon är ledig från skolan. Sen kom vi hem och gjorde lite påskpyssel! Kan visa någon bild sen. Nu leker Georgia med sin kompis hör hemma och Cole o jag kollar på film. Låter kanske som om det gått smidigt och så, men humöret hos barnen har gått upp och ner kan jag säga. Men just nu är det lugnt!


Kommentarer
Postat av: Otahita

Krya på dig kramar 💛💛💛

Svar: Tack så mycket fina du! 😘😘
Madeleine

2014-04-19 @ 07:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: