Födelsedag och andra roligheter

Har hunnit med mycket de senaste dagarna! Dock inte hunnit (orkat) blogga. I torsdags fyllde jag år och gick från 19-20 över en natt. Konstigt det där! 

Cole njuter i solen efter sin sista simlektion! 
Födelsedagsmiddag på cheesecake factory. Portionerna är så stora så de kan räcka till två personer, men man tar ju bara med sig det man inte äter upp hem i det här landet! 

Min cheesecake på min födelsedag! Himmelsk! 
Fick en supersnygg T-shirt av min värdfamilj, presentkort på meningar och pedikyr samt en asbra kräm för fötterna :) de hade satt upp en skylt i köket på morgonen och fick jättefina kort på morgonen! Hade dessutom fått kort hemifrån och present från farmor med aktier och en söt liten bok! 

Fick självklart trisslotter också som vi skrapade på Skype ;) 
På fredagen(fyllde torsdagen) så gck vi ut för frozen yoghurt för att fira mig lite! Och med vi så menar jag några au pairer området. Sima som jag hänger väldigt mycket med hade med sig en hatt, liten present och ett ljus! Så gulligt av henne! 

Lördagen började med ett, för mig, mördarpass boxning med Sima. Skitkul! Men fick lida för det resten av dagen.. Mina armar!! Vi drog sen till stranden och hängde hela dagen tills det var dags att röra sig hemåt. Då gick jag ut och åt med min värdfamilj och ett par grannar på ett japanskt ställe där de lagade maten framför ögonen på oss :) när jag kom hem tog jag en springtur! Går bra med löpningen nu! 

För övrig så är klockan 2 på natten här. Fråga mig inte varför jag vaknade upp och bestämde mig för att blogga.. Imorgon är det jobb på eftermiddagen/ kvällen! Eller ja, idag ;)



Kommentarer
Postat av: Mams

Vilka underbara bilder! Tack för dom <3

2014-04-28 @ 09:37:05
Postat av: £8&Bill

Vi hänger med på allt från manikyr till joggning och cheesecake. Det japanska låter spännande - kan det vara fisk undrar Bill?

2014-04-28 @ 19:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: