Match 1 OCH 2!

 Nu har det gått galet fort. Hänger inte med i svängarna. Känner att jag är så bra på att blogga också!
Iaf, fick för två dagar sen min första match från en familj som bor utanför Seattle. En familj med två barn, ålder: ca 5-7 år tror jag, en kille och en tjej. Ska prata med dom imorgon via Skype, nervös!
 
Den andra familjen bor ca 40 minuter från Boston, två pojkar, 8 och 10 år. Väldigt aktiv familj som har mycket aktiviteter för sig, segling, surfing (15 min från stranden), skidåkning etc. Låter kul! Ska nog prata med dom imorgon också. Uppdaterar efter det!


Kommentarer
Postat av: Isabelle

ÅH, vad roligt! Grattis till första matchningarna! :D jag var så nervös inför mitt första Skype, men alla familjer jag pratat med hittills har varit duktiga på att prata så bara man förbereder lite frågor går det galant! :D

Svar: Åh va skönt att höra! Jag har förberett mig lite, men det är så svårt att veta vad som är viktigt att fråga i första samtalet.. Kul att vi sitter i samma sits just nu! :D
Madeleine

2013-12-22 @ 01:10:10
URL: http://decibelles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: