Trött!

Dags att sova här på andra sidan jorden. Men tänkte skriva några rader till er där hemma! 

Idag har det varit en bra dag. Tog med mig Cole till parken helt själv och när vi kommer fram (åker bil dit) så säger han: I'm going to tell Melanie that you found the way and i'm so proud! Haha så sjukt gulligt! Vi har även åkt sparkcykel , målat, och lekt. Sen hämtade vi upp Georgia från skolan och åkte hem! 

Nu på kvällen mötte jag upp en tjej från Spanien som är au pair här, supergullig tjej! Vi satt och snackade ett tag och gjorde upp lite planer! Väldigt kul! Imorgon ska jag möta upp två svenska tjejer för filmkväll :D 

Och nu ska ni få höra.. På lördag ska jag springa ett race?! Hur sjukt! Berättar mer om det senare.. Googla på color me rad så får ni se! 

Imorgon är min första dag snär jag ska göra allt själv, Dan ville att jag skulle testa det nu innan måndag då Melanie slutar jobba. Ska nog gå bra tror jag :) när båda är i skolan så ska jag till gymmet. Har ett inbokat möte med en tjej som jobbar där, hon ska visa mig runt så ska vi lägga upp en plan för mitt gymmande. Blir nog bra det!

Luddigt inlägg med mycket info, varsågod! Godnatt! 


Kommentarer
Postat av: Otahita

Härligt att höra att du har det fint!! Godmorgon säger katten och jag. Nu promenad innan jobbet;) De har lovat monstervärme här til helgen...😳😳. Undrar om det är 12 grader varmt de menar. 😉😉Ha en fin dag! Kram

Svar: Haha hur var vädret? Vi har det faktiskt lite kyligt här! Går i långbyxor till och med! Hälsa alla så mycket, ha det bra! Kram
Madeleine

2014-03-28 @ 07:42:18
Postat av: Mams

Kan man få bli au pair? Låter så kul! Längtat efter dina inlägg älskling!
Cole är verkligen cool i skinnjacka ;)
Tvivlar inte en sekund att du kommer klara morgondagen galant!
Säger som Cole :I'm so proud of you!
I dag ska jag handla, klippa Devil, gå promenad med morfar och hjälpa honom lägga ut annons på bilen. Sen ska jag jobba... Jobbhelg :(
PS på söndag ska vi på visning av en stuga som Erik i hyejin är nyfikna på. Den ligger nära den där andra vid mellösa du vet där vi var på visning.
Puss puss

Svar: Låter som allt är i vanlig ordning hemma! Saknar er massor! Puss ❤️
Madeleine

2014-03-28 @ 08:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: