Träna? Jag?

Haft en bra dag! Körde Georgia till skolan, sen drog Melanie, Cole och jag och köpte lite träningskläder. Cole va så himla söt när vi gick och handlade!
 
Han gillade min keps ;) 

Sen åkte vi med honom till biblioteket och lekte en stund. När vi hämtat upp Georgia så mötte vi upp Sarah (värdmamma) på gymmet. Jag är så stolt! Tog mig igenom 40 min av konditionsträning! Imorgon kör vi igen (tydligen ;)), men då ska Melanie visa mig det gymmet som hon egentligen går till! Tränar på Sarahs och Dans medlemskap på YMCA, asbra! 

Här är mina skor som jag provade ut igår!

Köpte mig en keps till träningen 
Träningskläderna!

Juste.. Innan träningen så kände jag mig redo för att testa på det mest amerikanska man kan tänka sig.. Peanutbutter and jelly sandwich! Supergott till min förvåning! Var tvungen att dokumentera detta steg för steg... Melanie fixade åt mig!







Inte alls skeptisk vid första tuggan!! 




Kommentarer
Postat av: Mams

<3 snygg outfit!

Svar: Tack! ❤️
Madeleine

2014-03-26 @ 09:22:22
Postat av: Johanna

Avundsjuk på träningskorna! så fina!

Svar: Visst e dom!! 😃
Madeleine

2014-03-26 @ 11:27:54
Postat av: £8&Bill

Snyggt! Gott, säger Bill.

Svar: Hej Bill! Hoppas ni har det bra! Kram
Madeleine

2014-03-26 @ 17:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: