Solsolsol!


Dags att skriva lite! 

I torsdags tog jag om min nya vän Fei från Kina våra väskor och flög mot Jacksonville! Det var ett väldigt litet plan och det tog ca 2,5 h. När vi kom fram stod hela familjen och Melanie (nuvarande au pairen) där ock väntade med en jättefin välkomstskyllt på svenska! Hur söta som helst! Båda barnen sprang fram och kramade mig när jag kom! Vi åkte direkt och åt middag på ett pizzahak :) 

Mitt rum är jättefint och jag har packat upp väskorna. Känns så sjukt att tänka att det är mitt rum det närmaste året.. Men allt är så bra verkligen! 

Idag åkte jag, Melanie och barnen till Jacksonville zoo. Riktigt fint zoo faktiskt! Mycket djur! Cole gick hela tiden och frågade om karusellen så det blev en tur på den! Nu vet, djur som åker upp och ner, runt runt. Barnen är verkligen supersöta! 

Ikväll fick de även sina presenter! De blev så glada! Kan berätta lite mer om dom sen, nu ska jag se klart på farmen! 

Här är vi svenska tjejer i New York på Planet Holywood på Times Square

Trodde vi skulle krascha.. Såg två flyg komma förbi utanför fönstret..



Sötaste!

Bara mobilbilder. Har fler i kameran med det får bli en annan gång!




Kommentarer
Postat av: Mams

Låter som en strålande dag! Lyllos dig som har så fint väder!

Svar: Jaa :D
Madeleine

2014-03-22 @ 08:55:09
Postat av: Ellinor

Vad roligt att det går så bra! Fast jag hade inte förväntat mig nåt annat :) Minns när Georgia var liten & bara ville åka karusellen när vi var på Zoo:et. HAHA. Njuuut!

Svar: Hahah ja, Sarah berättade det :D njuter för fullt!!
Madeleine

2014-03-22 @ 16:28:14
URL: http://ellinoroskarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: