Area director

Så idag har jag varit med om min första riktiga dag med rutiner kan man säga! Vaknade 6.30 för att duscha, sen så gick jag ner för att få i mig lite frukost! Barnen var redan uppe så de åt frukost, sen blev det lite fix inför skolan som de båda skulle till idag. Det var första dagen efter spring break för dem! 

Körde först Georgia till sin skola, åkte hem och var hemma en stund och sen körde vi Cole. Och med vi menar jag Melanie och jag! Vi jobbar tillsammans den här veckan så jag kommer in i rutinerna, nästa vecka är jag själv, men hon kommer fortfarande vara här hemma :) måste verkligen säga att hon är toppen! Jättegullig, visar mig allt, förklarar osv. Igår såg vi skräckfilm tillsammans vilket vi även ska göra ikväll! 

Efter vi hämtat hem barnen från skolorna så tog vi lite snacks, ritade lite och så. På eftermiddagen kom även min area director. Det är min kontaktperson här i Jacksonville som jag kan höra av mig till om jag undrar saker eller har problem med något. Hon anordnar även en gång i månaden något event för oss au pairer i området, så på söndag ska vi på zoo! 

Juste, idag har jag även köpt ett par gymdojjor, ingen återvändo alltså! Imorgon börjar det. Ska först åka och köpa lite gymklöder bara. Melanie, Cole och jag åker och fixar det imorgon när Georgia är i skolan. Körningen går för övrigt jättebra! Hittar lite bättre, fast allts er likadant ut, vägarna är spikraka och det är inga kullar någonstans. 

Hoppas ni har det bra hemma i Sverige! 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi har det bra här i Sverige, vi saknar dig. puss

Svar: Puss saknar dig!
Madeleine

2014-03-25 @ 16:41:33
Postat av: Bror

Kul att du trivs!
Ska hitta mitt Skype-inlogg så vi kan Skypa snart :)

Svar: Bra bror! Lägg till mig: madeleine_holm :) puss!
Madeleine

2014-03-25 @ 16:44:44
Postat av: £8&Bill

Tack vi mår bra och vi tycker att det är jätteroligt att läsa om hur du har det. Kram

Svar: Bra farmor! Får skypa snart! Kram!
Madeleine

2014-03-25 @ 18:20:15
Postat av: Isabelle

Vad roligt att det går bra! :D

Svar: Jaa, tack :D
Madeleine

2014-03-25 @ 22:32:39
URL: http://decibelles.blogg.se
Postat av: Otahita

Skönt att höra att du är på plats!! Ta hand om dig och njut av tillvaron. Här regnar det på tvären idag. Och snöar!! Mössa på....!! Kram Madde

Svar: Kram på dig!
Madeleine

2014-03-26 @ 06:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: