2 veckor!

Japp. Som rubriken lyder, idag är det bara två veckor kvar! Hur sjukt är inte det. Idag fick jag även mail från Jennie STS med lite extra information samt mailadresser till alla vi som ska åka den 17/3! Sammanlagt är vi 10 stycken nerviga au pairer som ska åka tillsammans. Längtar så tills vi alla ses där med våra överfulla stora väskor!

Förkylningen var kort men idag känner jag mig lite seg igen.. Har dock jobb hela veckan som jag verkligen vill ha, så tänker inte bli sjuk. Just nu är det i en klass 5 på samma skola där jag jobbat sedan i höstas. Har ju jobbat i klass 4 där men det jobbet var till februari ut. Nästa vecka har jag 2 eller 3 dagars jobb på gymnasiet, matte och fysik. Jobbar in i det sista! 

Igår spenderade jag dagen i Linköping med pappa. Jag lämnade in min dator där för reparation för en vecka sedan. (Har tappat bort kvittot på den därför va jag tvungen att lämna in den i Linköping där jag köpte den). Sen drog vi till flygvapenmuseumet som ligger där, grymt bra måste jag säga! Missa inte det om ni befinner er i Linköping någon gång! 

Ha det bra så länge! 

Gammal bild på mig och far! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: