4th of July

Ja, det här med att blogga! 

Allt knallar på här borta. Poolhäng, strand, lekpark, bibliotek Osv. Inga konstigheter! På lördag åker vi till Michigan en vecka för semester, ska bli grymt! 

Firade i fredags 4th of july. Va gryyyyymt!! Var på ett house party hos en polare som bor vid stranden, Kerry. Riktigt schysst kille! Beer-Pong, uppblåsbar pool, musik och massa glada amerikaner! Förra måndagen fick jag ett sms som gjorde mig fruktansvärt glad. Connor skrev att han var hemma! En månad tidigare än jag trodde 😃 så han var också med och firade där! 







Ja, jag är ganska så lycklig här borta! 

Värt att nämna är också hur underbara värdföräldrar jag har. Känner mig väldigt bekväm i den här familjen och de är väldigt glada för mig som har träffat Connor. De bjuder in honom när vi ska göra något, säger att det är ok att han är här när jag jobbar med barnen osv. De är grymma helt enkelt! 

Liten uppdatering från mitt liv som just nu är lite som en film! Living the american dream. Puss!


Kommentarer
Postat av: Emmy - utbytesstudent i usa

Kul att du är och jobbar som Au-pair, det är en sak jag starkt funderar på att göra efter gymnasiet!

2014-07-31 @ 17:09:40
URL: http://emmysplanet.blogg.se/
Postat av: Ellen

Hej Madeleine :) Mysig blogg du har! Kan du ta kontakt med mig via min mail, har lite frågor! [email protected] Mvh Ellen

2014-08-31 @ 19:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: