Stockholm

Jahapp. Här sitter jag nu i hufudstaden! En påse chips är mitt enda sällskap. Laddar inför imorgon då det är dags för ambassaden! 8.00 ska jag vara där. Har inte bestämt mig för om jag ska ta bussen eller promenera, lutar mot promenaden faktiskt.. Är bara 2 km så!

Jag tror jag har koll på alla papper! Det som är med är:

Pass
Ett foto på 5x5 cm
Sevis-kvitto (kvitto på mitt visum)
Kontoutdrag från banken
Kuvert till passet
Personbevis på engelska
Bankkvitto på 1120kr (betalning till ambassaden)
DS-160 confirmation page
DS-160 (visumunderlaget)

Mycket att hålla koll på! Men måste säga att STS verkligen har gjort det väldigt smidigt för mig! Fick alla papper hemskickade i ordning med post-its som hjälp. Dessutom får man en checklista att bara pricka av! Awesome!


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Lycka till! :D

Svar: Tack! Gick jättebra! :D
Madeleine

2014-01-29 @ 22:02:34
URL: http://decibelles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: