På väg hem

Sitter för tillfället på en buss från Nynäshamn. Har spenderat de senaste dagarna hos mormor på Gotland, helt underbart! Tack mormor❤️

Annars så går mina dagar ut på att vara så grymt förväntansfull och spänd inför den 17 mars! Kan ena stunden undra vad jag gett mig in på (bara flytta ifrån allt och alla!), men sen när jag tänker på vilken underbar familj jag kommer få komma till så är den där känslan av ren lycka och spänning tillbaka! Har mailat med två av deras tidigare au pairer och INGEN av dom kan komma på minsta lilla sak som var negativ.. Har själv inte tvekat en sekund sen jag fick kontakt med familjen.

Innan avresa är det väldigt mycket som ska göras och fixas. Ska sätta mig i helgen och göra en lista tänkte jag.. Lär behöva det. På tisdag är det tillbaka till jobbet, nya tag. Ska jobba två månader till i samma klass 4 som tidigare!

Uppdaterat dåligt, I know. Men inte tänker jag ursäkta mig för det! Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: