Lite update kanske?

Dags att skriva kanske? Finns ju inte mycket att skriva om just nu! Känns som en evig väntan alltihop! 56 dagar kvar.. Drygt en vecka kvar tills jag ska till ambassaden. Har fixat nästan allt inför det, har bara foto och kontoutdrag kvar som ska med.

Annars så har jag börjat lite smått med mitt pre-departure project. Det är ett projekt som handlar om barnen, området mm. Kanske kan förklara lite mer i ett annat inlägg! 
 
Just nu är jag så grymt spänd att få åka! Helt sjukt kul ska det bli att få träffa min värdfamilj! 
 
Ps. Henrik hälsar. 


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Hej!
Vore jättekul att träffas :) hur länge är du i stockholm? Lägg gärna till mig på Facebook så kan vi prata mer! (Cajsa Rimås)

Svar: Lagt till dig! Vet inte hur länge än.. Beror lite på!
Madeleine

2014-01-20 @ 22:35:32
URL: http://nattstad.se/cajsaaupair
Postat av: Isabelle

Ja det var på tiden! ;) kommer närmre och nämre avresedatumet :D

Svar: Finns inte lika mycket att skriva om när man bara går och väntar ju! Du kan ju skriva om alla spännande matchningar! ;)
Madeleine

2014-01-21 @ 17:47:55
URL: http://decibelles.blogg.se
Postat av: Mamma ;)

Närmar sig med stormsteg! Ska bli så kul för dig med lite äventyr :) kram mams!

Svar: Puss på dig mams!
Madeleine

2014-01-21 @ 18:01:12
Postat av: Isabelle

Haha händer inte så mycket med mina matchningar heller! ;) hur går ambassadförberedelserna? :D

Svar: Jag har bara två saker kvar inför ambassaden! Ett foto och kontoutdrag, men det är ju enkelt fixat! :D
Madeleine

2014-01-22 @ 12:14:30
URL: http://decibelles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: