Men jaaaa

Jag ska blogga! Dock har jag inte kommit in på blogg.se varken från min platta eller mobil och att sätta sig vid datorn har varit för jobbigt. Men! Har nu laddat ner en app som jag bloggar ifrån. Problem solved. 

Annars då.. 

Bilder på barnen får vänta! Glömde fråga om jag fick låna deras bilder och lägga upp, tänkte det kunde va schysst att fråga innan jag tar dem från Facebook. 

Det är 4 veckor kvar tills jag åker och jag är inte i närheten av klar med mitt projekt. Har inte ens funderat på packning, har inte ens en väska. Men hallå! Allt löser sig ;) 

Idag gick låsknappen på min mobil sönder. Yes. Strålande. Tänkte försöka fixa det själv, ser enkelt ut när man kollar på youtube, men päronen vill att jag försöker reklamera den först. Ja ja.... 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: