Sjukdom och äggjakt

Har gått och blivit sjuk.. Körde ett bra pass igårkväll på gymmet med min värdmamma. På tisdagar så möts vi upp hela familjen på gymmet (barnen är i ett lekrum under tiden) och kör någon timme sen går vi ut och käkar. Bra rutin tycker jag! Anade under dagen igår att jag va hängig, men ignorerade det dumt nog.. Fick betala för det idag. Förkyld med feber och träningsverk utöver infektionssmärtan i kroppen. Jobbade ändå. Vi tog en lugn dag med film och lite lek ute på tomten. Dock satt jag mest på min stol och tittade på när Cole sprang runt. Han var i skolan några timmar på dagen och de hade äggjakt med picknick som jag åkte och var med på. Trots att jag mådde dåligt och var hängig så var det kul att se honom så glad :) Georgia spenderade eftermiddagen när hon kom hem hos sin grannkompis och Dan (värdpappa) var så snäll och kom hem lite tidigare från jobbet för jag skulle kunna få vila mig lite. Gick direkt upp på mitt rum och sov en stund innan middagen. Här är lite bilder.






Hahaah bästa bilden. Han tappa sin hatt precis..Vi lunchade inne för det var så blåsigt och kallt.






Kommentarer
Postat av: Mams

Krya på dig älskling!
Vad fin han är lilla Cole! Så söt på Skype också när han säger att " Madeleine isn't feeling ok, she's sick" och ser så där medlidande ut. Så gosig!!!

Puss puss Mams!

Svar: Hahah Jaa, han är söt när han e på det humöret
Madeleine

2014-04-17 @ 08:26:03
Postat av: Josse

Nyligen hittat din blogg! Känner igem mig i din beskriving, har snart också läst varenda au pair blogg som går att hitta haha :)
Glad påsk och krya på dig!

Svar: Glad påsk!
Tack så mycket :)
Madeleine

2014-04-17 @ 17:35:12
URL: http://josseaupair.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: