Måndag

Ny jobbvecka! Tänkte förklara lite mer vad jag gör på dagarna. 

Jag går upp 6.40 och kliver ner i köket i pyjamas. Gör iordning min frukost och sätter mig i soffan. Oftast är barnen redan uppe och då sitter vi tillsammans och äter :) jag börjar 7 så har de inte ätit så gör jag iordning deras frukost också. Sen har vi den mysigaste stunden på dagen enligt mitt tycke! 

Frukost och tv i soffan!! 
Timmy time! 

Sen gör jag iordning Georgias lunch och ser till att de klär på sig och borstar tänderna. Vid 7.50-8.00 rullar vi mot Georgias skola! Sen hem igen och göra iordning Coles lunch. Vid 9 åker vi till hans skola (han går i skolan mån ons fre) sen är jag ledig fram till 12.30 då jag åker och hämtar Cole som slutar 12.50. Vi bruka leka lite på lekparken på skolan innan vi åker hem :) 
Väl hemma så tittar vi en stund på film och har quiet time. Åker och hämtar Georgia 3.15, hon slutar 3.30. Sitter i bilkö på skolan 20 min så vi är hemma strax efter 4. 

Standard när vi ska hämta Georgia.

Vid 5 så slutar jag :) 

Madeleine, do you want to share à blanket with me? Haha Cole är så jävla söt! 


Idag fick jag paket från farmor!! Superkul 😃 Fyller ju 20 på torsdag. Eftersom jag är så nyfiken så erbjöd sig min värdmamma att gömma paketet åt mig.. Bra idé!! Tack så mycket farmor! Jag längtar så efter att få öppna det 😍


Kommentarer
Postat av: £8&Bill

Åh, har paketet redan kommit fram - då har posten skött sig över förväntan. Det är ingen bil och ingen båt men kanske en fallskärm? Önskar du något mer så säg bara till!

2014-04-22 @ 22:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: