Dålig uppdatering

Förlåt! Inte funnit inspiration till att blogga! Sammanfattar dagarna väldigt kort.

Dagarna har flutit på. I fredags var vi på stranden med barnen (Melanie och jag) superfint!!

Igår drog jag till gymmet när jag vaknade sedan åkte vi och vinkade av Melanie på flygplatsen.. Kommer sakna henne!! Hon har verkligen varit super de här två veckorna. Så glad att hon var här och vägledde mig första tiden. Känner mig förberedd inför kommande veckan då jag är helt ensam! Senaste veckan har hon ändå varit i samma hus, även om hon inte jobbade.. Åkte även och handlade mat med min värdmamma :) 

Började dagen med att åka med min värdmamma för att handla lite grejer till huset. Sedan åkte jag med Sara, en svensk au pair, till Avenues mall för shopping i några timmar, var så kul! Sara är en riktigt go tjej! Köpte shorts, bikini och en topp!

Imorgon är det jobb igen, ska nog gå fint! Gissar att det kan bli lite tufft nu när barnen vet att Melanie är borta, kanske kommer dom testa mig lite mer men är bara stå på dig och visa vem som bestämmer. Får väldigt bra stöd från mina värdföräldrar när det är tufft faktiskt. Känns skönt :) 

Hoppas allt är bra med er! Puss




Kommentarer
Postat av: £8&Bill

Toppen!

2014-04-07 @ 07:32:18
Postat av: Otahita

Det kommer gå fint! Ta en minut i taget. Allt bra här hemma. Puss!

2014-04-07 @ 08:50:23
Postat av: Mams

Ja stranden såg ju underbar ut! En bok och lite dricka så har man ju en fantastiskt najs stund där! Hoppas bara vattnet blir varmt snart!
Puss puss mams!

Svar: Puss ❤️
Madeleine

2014-04-07 @ 12:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: