Galet!

Har hänt en del de senaste dagarna! Så tänkte uppdatera lite..

Först och främst färdigställde jag mitt au pair room. Det är den profil som framtida värdfamiljen kommer kunna se och läsa om mig. Det ingick bland annat att skriva ett brev till dem, lämna referenser, svara på frågor samt göra en video om mig själv. Med hjälp av mamma och pappa blev filmen väldigt bra! Mamma filmade och pappa hjälpte mig med klippandet, musik, bilder osv.

När allt var klart ringde jag till Jennie som är min kontaktperson här i Sverige på STS och hon skickade min ansökan till USA där den skulle godkännas av deras samarbetspartner. Hon skickade den idag, den 5/12 och det skulle dröja ca 5-10 dagar innan jag skulle få svar om godkännandet. Men! Jag fick svar samma dag, godkänd! Så nu är det igång. Matchningsprocessen!!


Kommentarer
Postat av: Mormor

Kul! Vill gärna se filmen!!! Nu rullar det alltså på och nu väntar du väl med spänning på drömfamiljen där borta! Får DU se nån film på den tro?! Vore inte mer än rättvist! Kram

Svar: Du får se filmen till jul! Jag är så spänd på när första matchen ska komma så det är galet! Tror inte man ser någon film på dem.. Men kan ha fel! Ska ju prata på Skype i alla fall! Puss o kram!
Madeleine

2013-12-06 @ 07:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: